Menu
Hledat
0
  • Prsten byl přidán do oblíbených

Služba "Bez obav"

Snubní prsteny značky BRILAS splňují ta nejpřísnější měřítka kvality a špičkového designu. Dokonalý produkt však není to nejdůležitější, na čem nám v BRILAS záleží. Zajímáte nás především Vy a Vaše dlouhodobá spokojenost. A protože po dlouhých letech praxe víme, co je pro Vás důležité, přidáváme Vám jako jediní v České republice ke zlatým snubním prstenům bezplatně unikátní službu „Bez obav“. Ta rozšiřuje standardní dvouletou záruku na naše produkty i o krytí všech vad způsobených mechanickým poškozením.

Služba „Bez obav“ kryje situace, kdy Vaše prsteny budou mít:

  • škrábance - povrchové poškrábání je zcela běžné u prstenů z jakéhokoliv kovu
  • opotřebenou povrchovou vrstvu/pokovení - bílé zlato je u BRILAS snubních prstenů vždy povrchově pokoveno rhodiem
  • mechanickou deformaci (např. narušení konstrukce a vypadnutí kamenů po tvrdém úderu, pádu, apod).
  • po vypršení služby "Bez obav" či standardní záruční lhůty je na všechny snubní prsteny BRILAS poskytována Garance nevypadnutí kamenů, která kryje výrobní vady uložení kamenů po celou dobu životnosti šperku.

    Se službou „Bez obav“ se nemusíte strachovat, že si Vaše zlaté prsteny zničíte. Pokud se stane něco nepříjemného, vyřešíme to za Vás*.


Přesto je dobré mít na paměti, že Vaše prsteny, symbolicky stejně jako Váš vztah, vyžadují péči a cit. Už jen proto, že je nelze kvůli úbytku materiálu opravovat neomezeně, případná oprava vždy chvíli trvá, a Vy tak musíte nějaký čas vydržet bez symbolu Vašeho soužití. Zde je pár užitečných tipů, jak opotřebení Vašich prstenů minimalizovat:

Otázky a odpovědi "Bez obav":
 

Otázka: Naše prsteny jsou poškrábané či poškozené, jak službu „Bez obav“ využiji?
Odpověď: Stačí prsteny s kupním dokladem či BRILAS certifikátem osobně přinést na kteroukoliv z našich prodejen, kde s Vámi vše vyřešíme (služba se týká všech zlatých snubních prstenů zakoupených v BRILAS po 1.1.2018, resp. objednávek zlatých snubních prstenů začínajících čísly 1800xxxx). Případně můžete zaslat prsteny přímo na naši centrálu: Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052, Zlín, 76302). Pokud prsteny budete zasílat sami, nezapomeňte prosím před odesláním vyplnit online požadavek na službu Bez obav, a k zásilce přibalit kopii kupního dokladu, na který prosím uveďte číslo online požadavku, které získáte po jeho vyplnění.

Otázka: Opravdu se služba vztahuje i na mechanické poškození, deformaci tvaru, atd? Kde je háček?
Odpověď: Ano, vztahuje. Háček tam zkrátka není. Tedy pro poctivé lidi. Ve chvíli, kdy bude někdo chtít službu zneužít/vat, vyhrazujeme si její plnění neposkytnout. V BRILAS ale takoví lidé nenakupují ;-).

Otázka: Moc nechápu, proč BRILAS vlastně tuto službu nabízí - vždyť to musí být velmi nákladné? Co z toho máte? Nechce se mi tomu věřit…
Odpověď: Ano, víme, že naše náklady na službu „Bez obav“ nebudou malé. Na druhou stranu je tato služba něčím, co dokonale demonstruje naši filozofii. Chceme být značka s nejlepším zákaznickým servisem a péčí o zákazníka v ČR. Značka, která se nebojí udělat to, co ostatní považují za nemyslitelné. Značka, která neváhá věřit svým zákazníkům, protože je přesvědčena, že „dobré se oplácí dobrým“.

Otázka: Co když svůj zlatý prsten totálně zničím, a vypadají mi z něj brilianty? Bude mi služba „Bez obav“ k něčemu?
Odpověď: Pokud neodhalíme nekalý záměr, což není tak těžké, pak rozhodně bude. Doneste nám torzo prstene se všemi případnými částmi původního šperku, k tomu kupní doklad, a... buďte bez obav :-).

Otázka: Po těhotenství jsem přibrala, a potřebuju si prsten nechat zvětšit. Je úprava zahrnuta ve službě "Bez obav"?
Odpověď: Nikoliv. Služba kryje pouze případné opotřebení či poškození šperků. Každopádně Vás ve štychu rozhodně nenecháme :-). Dejte nám vědět na info@brilas.cz nebo 777 44 11 44, určitě společně najdeme řešení.

Otázka: Jak dlouho budu čekat na vyřízení požadavku v rámci služby "Bez obav"?
Odpověď: Naší snahou je vyhovět Vám co nejrychleji, protože víme, že je to pro Vás důležité. Požadavky v rámci služby "Bez obav" typicky zvládneme vyřešit v horizontu 4 týdnů. V nejhektičtější svatební sezóně nám to může ale trvat i o nějaký ten den déle. Pokud se nejedná o urgentní záležitost, doporučujeme službu využít ideálně v podzimních měsících (září až listopad), kdy drtivou většinu požadavků odbavíme nejdéle do 2 týdnů.


Otázka: Chápu to správně, že když se (v rámci fair-play) cokoliv s prsteny stane, nemusím nic reklamovat a mám jistotu, že BRILAS vše vyřeší v můj prospěch?
Odpověď: Ano, přesně tak. Na slovo reklamace můžete s klidem zapomenout. Nic takového totiž se službou „Bez obav“ potřebovat nebudete :-).
  

* Ve výjimečných případech úmyslného/zištného poškození prstenu si vyhrazujeme právo plnění služby „Bez obav“ odmítnout. Zejména pak v případech poškození prstenu osázeného drahými kameny.