Menu
Hledat
0
  • Prsten byl přidán do oblíbených

Vrácení, výměny, reklamace

Vrácení nebo výměna zboží

V tomto článku se Vám pokusíme zjednodušeně popsat Vaše práva při nákupu zboží v našem internetovém obchodě. Zejména bychom se chtěli věnovat právu na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní. Odkaz na obchodní podmínky, kde je vše popsáno dle zákona naleznete ZDE.

Veškeré své POŽADAVKY NA VRÁCENÍ, VÝMĚNY ČI REKLAMACE nám prosím POSÍLEJTE TÍMTO FORMULÁŘEM >>.
Jedná se o rychlejší a méně chybový způsob. Vašemu požadavku bude přiděleno číslo, které prosím vložte do zásilky ke zboží, které budete reklamovat případně chtít jakkoli upravit.

Nyní si pojďme popsat situace, které mohou nastat bez právnických paragrafů a nejasných formulací.

Ocelové snubní prsteny bez rytiny

Jednoduše řečeno, pokud si zboží nechcete ponechat, můžete jej zaslat do 14 dní od koupě nazpět k nám a my Vám do 14 dní po obdržení zboží vrátíme peníze na Váš účet. Samozřejmě je také možné vyměnit prsteny za jiné velikosti. To ale znamená, že i v případě, že by Vás zaujaly prsteny jiné, můžete i tak vyměnit za ty, které Vám zrovna padly do oka. Zboží musí být samozřejmě nenošené a nepoškozené, tak abychom jej mohli prodat znovu jiným klientům.

Skladové zásnubní prsteny

Stejná situace jako u snubních ocelových prstenů bez rytiny platí také v případě, že jste u nás zakoupili zásnubní prsten ze zlata či stříbra, který byl skladem. Prsten můžete jednoduše zaslat zpět a ve 14 denní lhůtě od nás obdržíte své peníze nazpět. Rovněž je možná výměna za jiné zboží.

Ocelové snubní prsteny s rytinou

Zakoupili jste si u nás ocelové snubní prsteny a nechali jste si do nich vyrýt rytinu na přání? V tomto případě se dle zákona již jedná o zakázkovou výrobu a prosté vrácení již bohužel není možné z toho důvodu, že již nejsme schopni toto zboží dále prodat. To znamená, že je pro nás bezcenné. 

Zlaté a stříbrné snubní prsteny s rytinou i bez rytiny

I v tomto případě platí, že se vždy jedná o zakázkovou výrobu. Všechny zlaté a stříbrné snubní prsteny necháváme pro Vás vyrábět přímo a jen pro Vás na zakázku. Tudíž se jedná o zakázkovou výrobu a není vůbec důležité, zda mají prsteny rytinu či nikoliv.

Shrnutí

Většina prstenů, které pro snoubence nabízíme pochází ze zakázkové výroby a není je možné vrátit. Výjimku tvoří ocelové snubní prsteny bez rytiny a zásnubní prsteny, které máme skladem.

Zaslání vráceného zboží či zboží na výměnu – pokyny pro zaslání

Nejsnadnější cesta jak nám vrátit zboží je zaslat jej doporučenou zásilkou, nebo cenným psaním České pošty. Zásilku pojistěte minimálně na hodnotu uvedenou na faktuře. Adresu pro zaslání naleznete na faktuře v rámečku vlevo nahoře. Pro jistotu ji uvádíme i zde:
Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052, 76302 Zlín 4

Do zásilky společně s vraceným zbožím vložte kopii faktury a také přiložte číslo požadavku, který jste vytvořili ZDE >>

Jakou částku Vám vrátíme?

Vždy od nás obdržíte celou kupní cenu za objednané zboží. Dále k ceně připočítáme nejnižší cenu za poštovné, kterou nabízíme a tu Vám také zašleme. Nejlépe si celou situaci vysvětlíme na příkladu. Zakoupili jste si u nás zboží v hodnotě 1590 kč a zvolili jste si dopravu na dobírku od společnosti GLS. Tento způsob dopravy Vás stál 138 Kč. My Vám zpět, ale vrátíme pouze 69 Kč, což je částka, kterou jste za dopravu mohli zaplatit, kdyby jste zvolili GLS nebo Českou poštu, ale bez dobírky. Na účet Vám tedy pošleme 1590 Kč za nepoškozené zboží a 69 Kč za nejnižší cenu dopravy, kterou nabízíme.

Reklamace

Pokud jsme výše popisovali, které zboží můžete ve 14 denní lhůtě vrátit a které ne, tak u reklamace je situace mnohem jednodušší. Na reklamaci máte právo vždy a u jakéhokoliv zboží. Pojďme si nyní vysvětlit pojem reklamace. Jednoduše řečeno je to situace, kdy Vy jako zákazník jste zakoupili zboží a zboží není v požadované kvalitě nebo dokonce vykazuje viditelnou vadu. V tomto případě je potřeba nás kontaktovat do uplynutí zákonné lhůty s popisem vady a zaslaným zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme do 30-ti dní.

V jasných případech vyřizujeme reklamace co nejdříve. V případě nejasných reklamací je nutné zboží zaslat výrobcům, kteří vyhotoví posudek, podle kterého my následně postupujeme. Víme, že reklamace není pro zákazníka jednoduchý a příjemný proces, a proto se vždy snažíme postupovat co nejrychleji a s co největším ohledem na zákazníka. Výsledek reklamace pro Vás může být pozitivní, tedy že bude reklamace uznána a Vy budete mít nárok na nový výrobek nebo vrácení peněz. Negativním výsledkem může být zamítnutí Vaší reklamace. 

Reklamované zboží pošlete s kopií faktury (můžete si vyžádat její kopii na info@brilas.cz a přiložte přiložte číslo požadavku, který jste vytvořili ZDE na adresu naší firmy: Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052, 76302 Zlín 4.

 

Špatná velikost

Objednali jste si u nás prsteny a nesedí vám? 

Pokud se jedná o ocelové prsteny (bez rytiny) lze velikosti jednoduše vyměnit za libovolné z naší nabídky. Doporučeně či jako cenné psaní nám zašlete na naši adresu prsteny s nevyhovující velikostí, přiložte kopii faktury a stručný popis zač si prsteny přejete vyměnit (přesvědčte se prosím, že je v našem e‑shopu požadovaný model či velikost dostupná). Při této výměně Vám bude naúčtován pouze poplatek za poštovné a balné, který v tuto chvíli činí 69 Kč. U ocelových prstenů s rytinou není výměna možná. Stejná situace nastává u prstenů vyrobených ze stříbra. V tomto případě nás prosím kontaktujte. Budeme se snažit Vaši situaci vyřešit s co nejmenšími náklady.

Přejete‑li si upravit velikost zlatého prstenu, pak nás nejdříve kontaktujte, abychom zjistili, zda je model možno velikostně upravit. Obecně lze říci, že zlaté snubní prsteny bez kamenů lze upravit až o 2 velikosti (nahoru i dolů). Úprava velikosti je vždy zpoplatněna a na Vaše riziko (je zde mírné riziko, že se prsten při změně velikosti poškodí, ale dle dosavadních zkušeností se úprava daří na 99 %). Výše poplatku za změnu velikosti se liší případ od případu a jsme schopni jej sdělit až po konzultaci s našimi výrobci.