Menu
Hledat
0
  • Prsten byl přidán do oblíbených

Jak vidíte prsteny a prodejny BRILAS Vy zákazníci?

Jak vidíte prsteny a prodejny BRILAS Vy zákazníci?

Říká se, že Vás nikdo nedokáže pochválit tak, jak se umíte pochválit Vy sami. My v Brilasu se sami chválíme málokdy, protože poslední dobou máme opravdu málo času. Je to dáno tím, že stále více zasnoubených lidí volí naší firmu a značku Brilas jako partnera, který pro ně realizuje snubní prsteny tu nejdůležitější věc na začátku tak zodpovědné cesty jako je manželství.

Kategorie: Šperky

Proto máme štěstí, že existují služby jako je Heuréka a také jsme vytvořili automatizovaný nástroj pro sběr hodnocení od našich zákazníků. V nich máte možnost dočíst se o tom, jak hodnotí naši klienti náš web, produkty, kamenné prodejny a hlavně nás lidi, kteří s Vámi realizují výběr snubních prstenů.

Když tedy hodnocení rozdělíme podle oblastí, které zákazníci hodnotí, tak jsou to tyto: 1. WEB, 2. PRODUKTY, 3. ODBORNOST A PERSONÁL,
4. PROSTŘEDÍ A ATMOSFÉRA.

Oblast č.1 WEB se snubními prsteny BRILAS
S číslem 1 tedy naším webem www.brilas.cz můžeme být spokojeni. Web nebo chcete-li eshop s integrovanými zákaznickými hodnoceními a fotkami od zákazníku doplněný svatebním magazínem plným užitečných rad a tipů, hodnotíte jako přehledný a jasný.

Z Vašich hodnocení naše webu vybíráme:
"přehledná nabídka www stránek"
"výhodný a přehledný nákup"
"v prvé řadě nás zaujala široká a cenově přijatelná nabídka na internetu"
"přes www stránky jsme si vytipovali několik snubních prstenů"
"přehlednost,rychlost"
"přehledný web"

Oblast č.2. PRODUKTY- snubní a zásnubní prsteny BRILAS

Co se týká oblasti č.2 jíž jsou PRODUKTY resp. PRSTENY, tak ani zde nemůžeme být smutní. Hodnotíte nás stále hodně vysoko. A my se neustále snažíme zkvalitňovat naši nabídku, co se týká šíře modelů a kvality fotek a informací o prstenech.

Z Vašich hodnocení našich prstenů vybíráme:
"velký výběr"
"široký výběr prstenů"
"kvalitní zboží přijatelné ceny"  
"kvalitní zboží"
"super ceny a krásné zboží"

Oblast č.3 ODBORNOST A PERSONÁL na prodejnách BRILAS

Vypadá to, že jsme obstáli i v oblasti č.3 ODBORNOST A PERSONÁL a že velmi kladně hodnotíte odbornost našich lidí a líbí se Vám také jejich přístup ke klientům a schopnost poradit Vám.

Z Vašich hodnocení našeho personálu vybíráme:
"Super osobní přístup, prodávající si na nás vyhradil spoustu času a měl velkou trpělivost. Prošli jsme snad všechny možné styly a nakonec to dopadlo skvěle."
"Výborná a rychlá komunikace a taky odborná rada paní na online lince." 
"Výborné služby, soukromí a umí dobře poradit. Nespěchají a rozumí tomu." 
"nejlepší obchod v Ostravě na zásnubní a snubní prsteny" 
"výborná komunikace a ochota ze strany obchodníka" 
"Ochota a péče o zákazníka.""
"Vřelý personál, ochotný, do ničeho nenutící. Rád vysvětlí a poradí a nabídne alternativy." 
"Hlavní výhoda je pan prodávající,který nám poskytl perfektní servis."  
"ideální komunikace a vstřícnost" 

Oblast č.4 PROSTŘEDÍ A ATMOSFÉRA na prodejnách BRILAS:

Co většina našich klientů hodnotí velmi vysoko je soukromí při nákupu snubních prstenů. Nikoho nenutíme stát u pultu a vybírat si snubní prsteny ze dvou ušmudlaných platíček a ani opačný extrém u nás nenajdete. Pro snoby tady prostě nejsme. Našim cílem je všem poskytnout minimálně 60 minut na výběr snubních prstenů, kdy se naši lidé věnují jen a jen Vám.
A pokud si na první schůzce nevyberete? Nevadí, rádi Vás objednáme a uvítáme podruhé i po třetí. Chápeme totiž, že výběr snubních a koneckonců i zásnubních prstenů není jednoduchý :-) A že i samotný rituál výběru prstýnku patří k tomu hezkému co zásnuby a svatba přinášejí.

No a na závěr musíme ukázat, že zdaleka nejsme 100%. I my "jednou za rok" ;-) uděláme chybu a jak to tak bývá jedna chyba přitáhne hned další a je z toho pořádný průšvih.

„Objednala jsem snubní prsteny a můj dorazil bez kamínku a na prstýnkách bylo místo Tamara napsáno Tamare.... Dárek k nákupu také nedorazil....
Bohužel jsem smutná, jelikož v jedné objednávce byly hned 3 chyby. Prodejce chybu uznal, ale..."

Náš přešlap, který jsme v tomto případě díky pochopení zakáznice omluvou a kompenzací snad napravili, ale snažíme se, abychom chyby nedělali ani ojediněle.

Těšíme se na viděnou v našich 17 kamenných prodejnách  a na našem webu www.Brilas.cz


 

 

 

 

 
Článek přečten: 2152×